
Způsob, jakým komunikujeme se zákazníky, má zásadní vliv na celkovou úspěšnost podnikání. Roli hrají nejen vhodně zvolený tón komunikace, ale také rychlost a relevance sdělení. S tím vším – a s mnoha dalšími aspekty řízení vztahů – vám pomůže eWay-CRM. Český CRM systém integrovaný přímo do rozhraní oblíbeného e-mailového klienta Microsoft Outlook patří mezi nejlepší na trhu a popularitu si získal i v zahraničí.
Co vám implementace CRM systému přinese?
Pokud CRM systém nepoužíváte a netušíte, jak může vaše podnikání posílit, seznamte se nejdříve s obecnými výhodami. Především jde o centralizaci dat, hlubší porozumění zákazníkům, zlepšení zákaznického servisu, efektivnější řízení projektů, automatizaci rutinních úkonů, ale také komplexní analýzy a reporting.
Intuitivní, flexibilní a nabitý funkcemi
Na otázku, proč si z dostupných řešení vybrat právě eWay – CRM v Outlooku, se nabízí rovnou několik správných odpovědí. Klíčovou vlastností systému je fakt, že stávající uživatelé e-mailového klienta díky němu nemusí přepínat mezi několika aplikacemi – naopak mohou pracovat v rámci jednoho, a to velmi intuitivního rozhraní.
České CRM vypadá jako součást Outlooku, a proto odpadá zdlouhavé seznamování s novou aplikací. Na druhou stranu však nabízí plnohodnotné prostředí pro řízení vztahů se zákazníky a všem oblastem, které k němu patří.
S eWay-CRM získáte perfektní přehled o kontaktech, e-mailech a projektech. Díky mobilní verzi a offline režimu lze navíc pracovat kdekoliv a na jakémkoliv zařízení. Data se ukládají do cloudu nebo na server.
Za pozornost stojí také automatické sledování e-mailů, které usnadňuje týmovou spolupráci. A také pestré možnosti personalizace prostředí – stačí si nastavit vlastní workflow odpovídající aktuálním potřebám. A když k tomu přidáte převádění poptávek na příležitosti či úkoly, možnost integrace s více než 3000 aplikacemi a zkušební verzi zdarma, nenajdete jediný důvod, proč český CRM systém alespoň nevyzkoušet.
Přidejte odpověď